Trodde jag skulle svimma!

Hejsvejs allesammans! Jag är jätte trött o kroppen bara värker. Vet ni varför? Joo jag tror jag har fått träningsvärk. Jag kom nyss hem från friidrottsträningen, super kul hare varit! Körde staffett o andra grejer. Man skulle springa 200 meter, o jag fick möta tränaren. Det blev jätte jämt. Första omgången vann andra laget o den andra vann vi! Sen vare slut. Jag fick följa medmin kompis hem o äta kvällsfika. Hennes mamma hade bakat bröd, det var jätte gott! Men sen gick jag hem, nu måste jag ta o vila ut så jag är snabb o kvik igen!

                                           Hejdå! /melle








                           
                          
 

                          
                          
                          

Kommentarer
Postat av: Mattizzzz

Ajjj,vad ont!!!

2009-09-07 @ 17:34:35
URL: http://mattizzzz.blogg.se/
Postat av: mikaela.

hoppas du blir av med träningsvärken så du blir snabb och kvick:p

2009-09-07 @ 17:56:43
Postat av: Anonym

lite pinsamt på skolan idag:P krya på digL:!(L)

2009-09-09 @ 19:39:44
Postat av: Fanny<3

du e sjuuukt fiin<3



hehe nu har jag komenterat :}

2009-09-28 @ 19:47:30
URL: http://fannisbannis.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0