Läxor (suck)

Hej bloggen♥


Förlåt, jag har inte skrivit på EVIGHETER! Men det är så att jag inte typ kunnat, jag har inte haft min dataskärm hemma. Hur lätt äre då? I dag har jag varit på skolan, precis som vanligt. Vi hade matte som inte dirkekt är mitt favoritämne men det är endå något man har nytta av så det är bara att bita ihop. På rasterna har jag spelat innebandy, yeah! det är as kul fast jag är inte bra på det menmen. Vi hade idrott också. vi körde stafett. Mitt lag vann 2 ggr o de andra laget 1 gång. Jag  älskar friidrott o jag har faktiskt friidrottsträning i kväll. Ska åka dit med Mirjam. Snart måste jag börja jobba med läxan, men det är bara det att det är så drygt. Men snart kmr jag kunna lägga in videoinlägg tror jag. Hoppas ni ser fram emot det, ha en bra dag!

p.s min header/banner är också borta, hoppas allt ordnar sig snart!


                                             Kram Melicia






                                          

                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, vad jobbigt att datakärmen är borta!!

Men nu har du börgat igen!:D

Hare så gött å kommentera på min blogg!;D

ses på skolan

//mattiz

2009-09-23 @ 19:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0