Hej bloggen!

tjatja! kom nyss hem från Sanna, jag har sovit över där. Vi tog faktiskt ganske mke bilder igår som vi kmr lägga in på våra bloggar. Men vi kan inte lägga in allt samtidigt för då blir ni nog trötta på att läsa! Vi såg på film när sanna var liten, galet kul! I dag ska jag på kyrkan, det ska bli kul. Julanda o Elsa är nog där.
www.jullanismee.blogg.se
www.elsasjoviik.blogg.se 
 
O sen ska vi fara på brännlandsvärdshus å äta middag, det ska bli riktigt gott. I går fick jag min veckopeng :)
Hoppas ni har en riktigt bra dag, jag skriver mer i kväll!

          
                                                        Kram Melicia






                                
 v                              
                                
                                 
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0