Godisdags!

hejsvejs alla coola läsare! Åt nyss middag, men nu blev jag faktiskt lite sugen på godis. Ska snart fara o köpa. Måste bara vänta på pappa först. Tror att jag ska läsa medans. Min nya bok jag lånat från bibblan, klass 7b ett kanon boktips låna den ni kmr tycka om den! Det tror jag i alla fall:) I morrn tänkte jag fara på stan med Sanna, sen efter ska jag på nån Hockeymusikal som sanna har biljetter till, den är säkert jätte bra!:)


                                                      Have a good day! /Melicia





                        
                        
                        


Kommentarer
Postat av: Emma(sannas kompis)

Jag var med i Hockymusikalen.

2009-09-05 @ 20:18:16
Postat av: Fanny<3

vad gött de såg ut med godis men jag är vegetarian så jag äter inte godis :p

2009-09-07 @ 17:34:08
URL: http://fannisbannis.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0