FRYSEN MELICIA!

hejjsansvejs bloggen♥

Jag kom alldeles nyss hem från världens bästa skola HANNASKOLAN! Vi har haft Idrott, super kul! Vi hade bad på idrotten fast jag inte går i 3:an :D Efter bad vare hemkunskap elr HK, vi kmr alltid sent med badbussen för att badet typ slutar när HK:n börjar. Men vi hinner i alla fall ha 25 glada minuter HK. När vi sitter inne på lektionen o slöar, börjar det ös regna as mke, faktiskt hagla också:D När hemkunskapen var slut tog jag o sanna upp våra handukar som vi hade haft på badet o de fick vara vårat paraply! När vi låste upp våra cyklar vare inte så kallt, bara när vi cyklade hemåt! Mina händer höll typ på att gå av:O Hoppas ni har en fortsatt bra Måndagkväll!

                                           Kram Melicia




               
               
               
       



    


Kommentarer
Postat av: I-suck

inte kul regn :(

2009-09-28 @ 19:43:20
URL: http://isakskladdkaka.blogg.se/?tmp=2120235

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0