Äntligen helg!

Hejsan bloggen!

      Äntligen är det helg, skönt. I dag ska jag sova över hos Sanna, vi ska köpa as mke godis o göra ansiktsmask o ta mke bilder till bloggen å så.
I går vare en bra dag i skolan i alla fall, eller bra o bra helt vanlig rättare sagt. I går trodde jag att jag var sjuk :( Jag hade jätte ont i magen o mådde illa! Men allt gick om när jag fick lite godis, haha. Jag vaknade för en halvtimme sen. Snart ska jag nog äta frukost ol ringa Sanna.

                                                Kram Melicia








                              
                              
                              
                                   

Kommentarer
Postat av: sanna

mke godis det blire de:)

2009-09-26 @ 09:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0