Taggar!!:P

Hejsan bloggen ♥ Jag är jätte nervös inför morgondagen, vi ska ha friidrottsdag med hela skolan!! Vi kmr tävla mot andra skolor också:D Jag hoppas det kmr gå bra. Jag ska vara med i 60 m, längd o höjd! Jag hoppas verkligen att det går bra! Idag har det inte hänt nåt speciellt elr joo vi har sett på film på skolan. Den var väl rätt Okej menmen. Nu ska jag snart börja med min läxa. Joo, juste jag har en sak till jag måste säga....KOMMENTERA MERA!:D



                                                          /M.L



                      
                       

Kommentarer
Postat av: sanna

DIN BLOGG ÄGER O KMR ALLTID ATT GÖRA DET!! KMMTERA MER PÅ MELICIAS BLOGG OKEJ?

2009-10-07 @ 07:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0