Nämen OFTA?:O

Hej på dej bloggen ♥


I dag vare friidrottsdag med skolan, O det gick.....AS BRA!! Hela våran skola vann, fet glada vi vart?!:P Först när vi kom dit var jag as nervös, men sen släppte det lite när vi började tävla. Min första gren var höjdhopp. Det gick inte så bra från början. Men jag blev bara mer o mer peppad så jag vann i höjdhopp:P Jag hoppade 1,15! Senare var det dags för 60 meter! Jag har alltid älskat att springa, så på första plats i springningen blev...MELICIA!:P Ja mitt andra guld! Då vare paus, så vi gick o hejjade lite på alla andra o åt förstås. Maten var väl ganska god, Senare var det längdhopp för tjejerna. Då var det min tur, det gick verkligen inte bra första gången! Men det andra hoppet hoppade jag längst av alla! Så jag vann i den grenen också. Så nu sitter jag här hemma o är så nöjd för mina 3 guldmedaljer! Senare fick vi veta att.....HANNASKOLAN VANN:) Vi fick en fin bukal. Nästan hela skolan hängde med o sprang ett varv runt i Nolia hallen o skrek för vi var så glada! En väldigt lyckad dag iaf:)



                                      
                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0