Välkommen allihopa till min nya blogg!

Hej allihopa! Nu har jag startat en ny blogg här på blogg.se. Hoppas ni vill läsa den och tycker den är intressant. 
     I dag har jag varit på stan med mina kompisar Jullan o Soppan, vi har haft as kul. Inget kan ha roligare,  I promise!
  Ja jag köpte ett par ringar(örhängen) Ja o sen köpte jag lite godis, det var jätte gott! Just nu ska jag hjälpa sanna med hennes nya blogg, vi vet inte vad hon ska ha för bloggnamn, det är jätte svårt! Ja men hare bra!

                                                                                   /Melicia


Det är jag som är längst till höger, Jullan är i mitten, o Soppan är längst till vänster:)

                                                                               


Kommentarer
Postat av: Jakob :P

Heta BRUDAR

2009-07-20 @ 20:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0