Svimmar typ:(

Hey alla! Jag är as trött, jag typ svimmar. Okej, kanske inte så konstigt jag somna ju 2:00 går. Efter att jag kom hem från Julandas stuga hare inte varit så mke som hänt. Ellr jo sanna kom förbi ett tag. Vi skicka några bilder till en kompis som ska hjälpa oss med en header, jag längtar jätte mke tills jag får min header:D I morrn äre bröllop, pappas kusin. Det ser ut att bli skitväder, stackars brudparet:( Jaja, får väl hoppas på bättre väder endå:P

Lägger in en bild,

Pontus<3                                 Kram Melicia


                                   

                                                                      


Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Svar: Tack så mycket! =)

2009-07-24 @ 23:27:04
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0