Somna sent,

Hej! Kom nyss hem från Julandas stuga, vi har haft as kul. Först när vi kom dit. Var jag typ åksjuk så direkt jag kom in i stugan gick all illamående om. Efter en stund blev det mat, kött å potatis, jätte gott:) Sen såg vi en film, asså vi typ garva ihjäl oss:D Filmen var typ slut kl. 00:30 så då åt vi kvällsfika. Sen vare läggdags. Jag sommna typ 2:00, ganska sent. Nästa dag körde vi cross. Asså det finns björnar i deras stuga, så jag var väldigt rädd:O Men som tur träffade vi in på nån björn. Nu ska jag snart äta. Snart kmr ja ha en header!:)



Pontus<3                                           Kram Melicia




                                                                                


Kommentarer
Postat av: Paulina

Du är så söt.. =D <33

2009-07-24 @ 19:20:35
Postat av: Malin

e header, bra! :)

2009-07-24 @ 22:56:05
URL: http://malinelgale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0