Skansen o Aquaria!

Heysan sveysan! I dag har jag varit på Skansen o Aquaria, det var jätte kul. Jag såg hajar o rockor  o massa olika fiskar. Jag satsade också 20 kr på ett choklad hjul men vann inge:( Senare på dan stack vi till skansen. Vi såg apor, inte så vackra, menmen:P Vi var inne i en bur o där gick det apor löst:O Jag blev as skraj för en apa, o då börja apan skratta åt mig:( Lite ovanligt! Allt det här var en fantastisk upplevelse:D På vägen hem träffade jag ingen mindre än Sibel Redzep från idol. Ellr jag vi åkte förbi en buss o i den byssen satt hon:) Nu ska jag strax gå o bada i inomhuspoolen=D  


                                                                   Kram Melicia





                  



                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0