Roligt men läskigt:O

Hejsan alla bloggläsare! Det är så kul men nya kommentarer, så skriv gärna fler. I går åkte jag båt med sanna o hela min familj, asså min brorsa tog med sig en kompis också. Det var as kul! Men väldigt läskigt. För man flög typ av, nästan:)  Vi åka igenom stan ut till ´McDonald´s o åt där, jätte gott! Sen stack vi hem igen, vi körde typ as fort. Så man han knabbt känna hur det kändes för plötsligt var vi hemma:(    Ja men i dag ska jag typ vara med Sanna, ellr fara till min kompis stuga.                                      

    Pontus<3                                                                             Kram Melicia  




                                                      
                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0