Packa


Hej! Snart ska jag dra till min kompis stuga, a det blir iaf inga fler inlägg i kv. För jag ä ju inte hemma:( Men skriver när jag kommer hem. Nu måste jag packa. Vet inte vilka kläder jag ska ha med mig:O  A men hittar väl några:) Sen drar jag ju till sthlm på söndag, ska bli fett kul alltså:) Har typ inte hunnit göra nåt idag, alla ä bara borta, på semester ellr stan. Fortsätt läsa min blogg!:)

Pontus<3                                                                    Kram Melicia



                                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0