I love to swim!

Hejj! Nu har jag ganska nyss varit å badat. Det var as kul! Jag typ simmade o dök så att det börja svida as mke i mina ögon:O I don´t like it! Jag badade kanske en timme. Å sen har vi varit å köpt lite godis. Har redan ätit upp mitt:D Det är väldigt mörkt ute:O Men man märker verkligen att hösten är på väg. I morrn ska jag på konferens, Livet ord. Då kmr jag träffa flera kompisar om alla ska dit. Men Julanda ska dit det vet jag. Det är hur mke folk som helst, så frågan är bara i fall jag hittar dem:O Skriver mer i morgon kväll, lägger in nån bild:P


Pontus<3

                                                                       Kram Melicia


   
                                                                   

Kommentarer
Postat av: hmm

engelska med svenska..hmm

2009-07-29 @ 10:14:17
Postat av: Emme

Nu är din header klar till bloggen, kommentera på min blogg vad du tycker om den? kram



jag har oxå varit på aquaria när vi var i stockholm och en apa skrattade åt mig med, så sjukt konstigt!xD haha

2009-07-30 @ 22:36:56
URL: http://emmwe.devote.se
Postat av: Rebecca

Tack du med:)

2009-07-31 @ 09:29:19
URL: http://beccaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Himla fin blogg du har :)

2009-07-31 @ 11:28:25
Postat av: ludde

godis gott :D bada bäst :O

2009-07-31 @ 11:59:57
Postat av: carro

Snygg blogg du har :D allt bra med dig idag?

kram

2009-07-31 @ 12:07:04
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0