Borta bra, men hemma bäst!

Hey alla läsare! Har inte hunnit skriva för jag har verkligen haft fullt upp, I tisdags  var jag ju på Livets ord konferensen. Det var jätte kul. Jag o Julanda o två andra kompisar åkte karusell o var inne på möten. Sen typ kl 11 for julanda hem, :(
Jag stannade kvar en stund. Men sen stack vi hem till hotellet. Jag somnade direkt typ. Nästa dag vare Grönan o naturhistoriska museet, jag skulle se en 3d film där:D Jag vakade o kände mig väldigt illamående:O Jag ville inte äta ellr nåt. Jag ville verkligen inte vara sjuk på min semester. Först for vi på bio då. Faktiskt bra film, o sen åt vi på mc´donald´s. Vi skulle möta Julandas familj på grönan. Så vi gick dit. När vi kom fram köpte vi åkband å så. Sen vare bara att åka karuseller då. Jag vet inte, men jag har typ fått karusellskräck, det har jag inte haft förut. Vi gick spökhuset också. Jag typ gick o skrattade där inne:D Men jag blev lite rädd ner typ "drakula" följde efter oss. När spökhuset var slut åkte vi karuseller tills Grönan stängde. A men då for vi hem. Jag fick faktiskt några kläder av mamma. När vi hade varit o shoppat for vi på en taco bar. Jätte gott! Sen for vi till adidas för att köpa en adidas tröja o adidas väska. Men adidas tröjan fanns inte i min storlek. Men jag köpte en väska, den var fin o så. Men när vi var på väg hem, kom jag på att det inte var den rätta väskan som jag hade köpt. så vi fick vara tillbakaXD O lämna tillbaka den. Jag ska köpa den riktiga som jag ville ha här i Umeå istället:)

Kommentarer
Postat av: Jakob

åkte du insane???

2009-07-31 @ 15:58:01
Postat av: nån

och två kompisar?

2009-09-02 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0