AJ!

Hey girls! Har nyss ätit frukost på hotellet. Jag åt en o en halv macka o pannkaka, ganska gott. När jag vaknade i morse var jag hur trött som helst, kunde knappt hålla ögonen öppna. Men nu är jag väl rätt pigg endå:D Snart äre dags att dra till nån grej som heter Aqua , det finns hajar o massa olika djur där:P. kmr berätta mke när jag kmr hem. Det blir ungefär 2 inlägg om dagen, om inte mer:D I går kväll tog jag faktiskt ett dopp i inomhuspoolen:D Ja pool inomhus, det gillar jag starkt! ´Ska vi se i fall jag får in nån bild:)  Hare bäst!



                                                               Kram Melicia 





                                                         
                                                                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: bara tjejer?

det kanske inte bara är tjejer som läser din blogg;)

kram från en tjej

2009-08-15 @ 12:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0