Umelagun, :D

Hej! Har varit lite dåligt uppdaterad. Har nämligen haft as mke att göra. Men nu ska jag skriva:D I går har jag varit på Umelagun. Med Soffan, Sanna o Jullan. Vi hade jätte kul. Jag dök så mke att jag blev as röd i ögonen, inte så snyggt! Sen när vi kom hem bloggade vi lite o så. O for å hyrde en film, I taket lyser stjärnorna. As bra film! Vi typ började gråta:( Den var så sorglig, sen for Sanna hem. O Soffan stannade kvar för hon skulle sova över. Vi somnada typ kl. 00:00 ellr 1:00 jag vet inte riktigt:) Men i dag äre Noliamässan, säg till alla som ska dit! Kom ihåg att fråga frågor till min frågestund!:D

Kolla de här bloggarna:                                                 Kram Melicia

www.coolsoffan.blogg.se

www.Jullanismee.blogg.se

www.sommarbruuden.blogg.se      


                                                                
                                                                
                                                                 
                                                                
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0