tyvärr jag kan inte...

Hey alla glada girls! Taggar as mke, för i morrn äre läger!!:D Jippii:) Kommer inte kunna skriva då, men det blir en lång historia när jag kmr hem o mke bilder. I dag har jag varit på Nolia, igen. 3 gånger, mitt rekord! Jag fick en mobil faktiskt, fast jag betalar lite själv. Det är Nokias motsvarighet till Iphone:D Jag är as glad! Vi var där i kanske 4 timmar. Sen när jag kom hem spelade jag lite fotboll o solade, o så var jag med sanna en stund, Vi chattade o så. Sen har jag rensat garderoben o fick ihop 3 hela ica påsar med kläder som ska till min kompis lillasyster. O jag har förstås packat till lägret också. En hel resväska fullt med kläder o smink o allt annat man behöver.  Kommentera mke nu så att jag har många kommenterer när jag kommer hem!

     Pontus<333                                      Kram Melicia








                                        

                                       

                                        

                                                                                Umeå i solnedgång.  :D


                                       

Kommentarer
Postat av: jeanette

fin blogg :) fråga gärna något på min frågestund :)

2009-08-09 @ 23:47:41
URL: http://jjeaanette.blogg.se/
Postat av: sanna

fett snygga bilder

2009-08-10 @ 08:56:21
Postat av: JONNA

mysiga bilder :*

2009-08-10 @ 19:49:44
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0