Stopp!

Hej! Nu är frågestunden slut, nu kan ni se svaren om ni bläddrar ner.  






 Fråga:   Tar du den i munnen?

Svar: em, jag förstår inte frågan så jag kan inte svara på den.


Fråga: Vilken kille är snällast på backenskolan?

Svar: Jag vet inte, känner inte så många där.

Fråga: Vad är din favvomat?

Svar: Kanske, tacos:D

Fråga: Vem är din bästa kompis?

Svar: Sanna, efter sanna kmr Julanda:D

Fråga: Favvofilm?

Svar: em, kanske "Mitt liv som popstjärna"

Fråga: Din idol?

Svar: Leona Lewis o Rihanna.

Fråga: Din favvomat?

Svar: Tacos.

Fråga: Hur många gånger har du pussat Pontus?

Svar: Hemligt, :D


Tack för alla frågor!    Hoppas ni fortsätter läsa min blogg, :)











                                                   

                                                    
 
                                                    
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0