Sorry,

Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit nå mke i dag. Jag har nämligen haft as mke att göra. Först ringde sanna o undrade om jag vill följa med henne till Nolia, ja sa ja såklart! Vi tog bussen dit. När vi satt o väntade på bussen blev det långtråkigt, jag tog några foton o sjöng, jag sjöng ganska högt:D O så kom det en as läskig tant! Som kollade på oss, vi blev jätte rädda o gick till nästa busshållplats:) När bussen kom, såg vi tanten på bussen:O Ja men hon gjort inget iaf. När vi kom fram betalade vi inträde. 20 kr. Vi satt typ o skrattade as mke, för vi drog in massa helium i munnen:D Jag köpte inte så mke, ellr jo en glass, vi gick o tog massa gratis godis också, haha. Sen när vi varit där ett tag fick vi skjuts hem. Sen på kvällen for vi ut o åkte båt. Åkte väldigt långt. En bit ut på havet:D Men det blåste så mke så vi fick vända. Jag har tagit hur mke bilder som helst, så jag kan inte lägga in alla. Men jag lägger in många! :D Kommentera vad ni tkr om min blogg!:D         

Pontus<33                                         Kram Melicia

                 

    

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0