Sämst uppdatering menmen.

hejjsan allihopa! Förlåt att jag har haft sämst upptatering, jag har faktiskt inte orkat skriva! Men hoppas ni endå gillar att läsa :) Nu kmr jag lägga in as mke bilder också:) Det tkr ni väl om?? Men de dagarna jag inte har skrivit har jag haft riktigt kul!:) Tagit kort, varit på Cirkus o massa andra grejer, I dag har jag varit med Sanna o vi har gjort ett bus:D Jag höll faktiskt på att skratta ihjäl mig, Vi tog lite garn o en börs o en filt. Vi knöt "tråden" i en dragkedja på börsen o sen la vi den på en cykel väg. Medans rullade vi ut tråden o la oss bakom en liten kulle. vi höll i garnnystanet o sen kom det massa folk o ba: Nämen här är det ju nån som har tappat en plånbok. O just när de skulle ta upp börsen trog vi i snöret så börsen for i väg. Vissa börja skratta, vissa blev rädda. Men det var endå super kul!:) Gör det ni också. Sen i dag så kom min nya mobil, ska ladda upp mke musik:) Här kmr bilder från cirkusen o så:)


                          Kram Melicia






                  
                  
                  
                  
                                      
                  
                  
                  
                   Där fick ni några bilder! Men jag har typ hur många som helst kvar. De lägger jag in i morrn:)


Kommentarer
Postat av: Fanny<3

fiin du ärr :)<3

2009-08-27 @ 19:03:22
URL: http://fan
Postat av: Anonym

sötnos melicia mjau :) :)

2009-08-28 @ 18:23:03
URL: http://hguyiu7ii8blogg.se
Postat av: sandra

går du på grisbacka?

2009-08-30 @ 17:57:01
URL: http://twilightad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0