(PINSAMT)

HejHej! Jag vet jag har haft världens dåligaste uppdatering. Jag har haft fullt upp. Igår klädde jag, sanna o julanda ut oss till nån konstig familj. Jag var mamma, julanda liten flicka o sanna nån indianst barn. Alla bara glodde på oss, vi var as modiga. Vi vågade till och med gå in på K-rauta o Media Markt o vara så där konstiga! det var jätte pinsamt men endå jätte kul. O sen när vi skulle gå hem, kom en kille i min klass o halva hans fotbollslag! Riktigt pinsamt, :)  .  Senare satt vi vid datan en stund. O Efter kanske 1 o en halv timme for Julanda hem. Då for Sanna också. I dag var jag också Sanna o Julanda vi har typ busplingat hela dan lite o schysst menmen. Vi plingade på en tant o en farbror, just när jag skulle plinga kom tanten ut i köket o såg att jag stog o skulle plinga, jag visst inte vad jag skulle göra. Jag plingade snappt o sprang allt vad jag hade i väg. O när jag hunnit springa 30 meter, öppnar tanten dörren o skriker åt oss: VARFÖR RINGER NI!:D  Vi blev så rädda att vi sprang till lekparken o satt där en stund. Senare for vi hem. Jag har haft 2 as bra dagar i af:D

Kom ihåg att kommentera:)



          


                                           
                                           
                                            
                                           
                                           

Kommentarer
Postat av: Mattizzzz

vad hette han som ni träffade inne på medja mårkt???? :0

Postat av: mickiie

du hade mycker finnare blogg ju :O haha

2009-08-20 @ 12:35:42
URL: http://mmaatildahandmickiie.blogg.se/
Postat av: Jullan

Asså det var askul!!:D



Det ska vi göra om!!

KRAM!

2009-08-20 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0