My first day at school:D

hejsvejs alla! Hoppas ni har haft en riktigt härlig dag, i går var det första skoldan för mig:) Riktigt nervös var jag, hade tagit på mig några nya kläder o fixat mig å så. Sen stack jag till Sanna (Hon går i min klass) a o sen när vi kom fram var jag super nervös, när jag skulle gå in i klassrummet så blev jag så nervös så jag fick gå ut igen:O Men tillsist tog jag modet till mig o gick in! En riktigt kul dag, senare efter skolan träffade så träffade jag min kille o sanna sin. Vi var alla 4 tsm:) VI var ute o sprang o busade:) kl 2 stack Pontus hem, o då gick jag, sanna o sannas kille till Media Markt, vi var där i typ 2 timmar, fattar inte hur tiden kan gå så snabbt:) Ja men iaf så kom jag hem från skolan nyss dagen i dag har farit jätte bra också, jobbat lite sammarbetsövningar, gick inte så bra för mig:( Hoppas alla får en bra fredakväll!

                         Kram Melicia

 


                                                            
                                                           
                                                           
                                                            
                                                            
                                                                                 Jag Spelar Piano! :) Kmr kanske lägga in ett videoinlägg där jag spelar, vad tkr ni om det?
                                       


Kommentarer
Postat av: Jullan o Matteus

AS-snygga bilder!!:D



Ses snart på cirkus skratt!

2009-08-23 @ 13:31:07
URL: http://jullanismee.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du designa bloggar?

2009-08-30 @ 16:15:38
URL: http://nymann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0