I dag...

Heysaan! Vad kul att ni läser min blogg! I dag har jag varit på Noliamässan:D As kul o ganska mke folk. Träffade några jag kände där:) Men annars vare bara att spana in grejer:D Jag hann faktiskt ta lite bilder innan kameran tog slut på batteri, typiskt! Men iaf så har jag köpt en grej.....gissa vad.....GLASS! Mums, kunde faktiskt inte stå emot att köpa det...:D Det var en as svettig dag, så jag typ blev törstig hela tiden:/ hihi:) Asså jag måste bara berätta en as pinsam grej som hände, Fortsätt läs!   Jag var törstig o skulle gå o hämta vatten. När jag böjde mig ner för att ta ett glas. Kom hon som stog i stondet o typ kollade på min jätte konstigt. Hon trodde att jag var o rotade bland allt godis ellr skulle ta något (MEN DET SKULLE JAG INTE) , så hon blev typ helt sur på mig. o då Jag blev så röd i ansiktet  o bara gick. Okej, det kanske inte låter så pinsamt, men det var det, i promise! Kom ihåg att fråga frågor till min frågestund!:D  Lägger in bilderna från Noliamässan.


Pontus<3                                                       Kram Melicia



                                                                                
                                                                                                   
                                                                                                                
                                                                                                            
                                                                                                                 Det fanns gratisgodis, så jag o Soffan passade på att ta lite!:D

                                                                                                               
                                                                                                                
                                                                                                                   Ganska mke folk endå, ellerhur?

                                                                                                               
                                                                                                                 Den stora hoppborgen, jag hoppade inte iden bara så ni vet.
                    
                                                                                                                Det blev inte så många bilder menmen!

Kommentarer
Postat av: matilda

hihi pinsamt!!! ;D

2009-08-06 @ 19:52:13
URL: http://www.bloggmattis.devote.se
Postat av: sophia

DET VAR INTE PINSAMT, jag var ju där!

2009-08-06 @ 20:30:57
URL: http://coolsoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0