Home again!

Hej alla sötaa! I går kväll kom jag hem från Normjöle 2009 asså ett läger, as kul säger jag bara! Ellr menmen, kanske ska berätta lite mer detaljerat.
 
DAG 1:                  kriva in sig o ta ett foto, jag såg ut som värsta apmänniskan men aja, sen vare bara att paka in grejer! Jag hade med mig en hel del grejer:D Vi hann busa lite också, jag hade med mig ett Lipgloss jag inte använder o vi sprutade ut massa lipgloss på killarnas durhandtag Efter en stund blev det middag o kvällsandakt o sen dags att sova. Nästa morgon vare sol o bad på betnäss!:) Badade bara för det var fett mke vågor! Senare drog vi hemmot. På lägergården vare middag o lekar. Gick inte så bra för mig:( O efter lekarna va det kvällsmat o sen läggdags.


DAG 2:                Vi gick upp och åt lite frukost o sen for vi och badade, riktigt kul. Jag hoppade rakt ut i de stora vågorna:D De var så stora så man fick hoppa allt vad man kundeXD Sen fikade vi o gick hem. På lägergården hade ledarna gjort i ordning middag:) När vi ätit blev vi tillfrågade ifall vi ville vara med och göra ett drama sista kvällen på lägret:D Vi funderade ett tag, o vi ville vara med. Vi tränade inte så mke så det var väldigt pirrigt o svårt att komma ihåg allt. Senare gick vi o la oss.


DAG 3:    Vi badade jätte mke den här dan, jag höll på att drunkna:(  Det var väldigt nära! Det kom en jätte stor våg över mig o slog till mig så jag började snurra runt i vattnet. Jag försökte få upp huvudet, men det gick inte. Jag hann faktiskt tänka: NU DÖR JAG! Men tillsist fick jag upp huvudet, as tur! Sen när jag andats ut vare fika o sen dags att gå hem o spela upp dramat. Det gick as bra!



DAG 4:     Då var det dags att paka ihop allting, sista dan. Det tog en evighet att städa. Alla var trötta. Vi orkade inte fara o bada för det var säkert supersmå vågor o då är det fett tråkigt där tkr jag i alla fall. Vi stannade hemma o busade o sprang runt runt i stället:D Sen gick dan o det blev kväll, plötsligt hörde alla ett skriv. O då var det en kille som hade brutit nyckelbenet:(  Ajaj, men hann fick åka direkt till sjukhuset. Hoppas att allt gick bra! Alla föräldrar kom runt kl 18:00 o då var det ett hejdå möte med bilder o allt vi gjort.  Efter mötet for vi hem.


Hejdå Normjöle 2009, vi ses nästa år. Här kommer några bilder från lägret.


             

                                                                          
                                                                          
                                                                         
                                                                         
                                                                          
                                                                         
              Dags att dra hemåt, här kommer jag!




                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: sanna

hahha den första bilden var snyggast hahahahah!!!!

2009-08-15 @ 11:02:28
Postat av: mattiz

det var asa roligt på lägret!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

2009-08-15 @ 11:31:38
URL: http://www.bloggmattis.devote.se
Postat av: mikaela.

du verkar ha haft det askul på lägret:)

2009-08-16 @ 18:58:34
URL: http://busmickan.blogg.se/
Postat av: Idalick

Hur gör man så att man får bild på sig själv och text högst upp.

På din står det ju "Only Meelicia blogg.se" och så är det två bilder :P

Hur gör man så ?

2009-08-17 @ 14:18:16
URL: http://mitogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0